Túl vagyunk az idei második Sulikupa túrán is. Szép számban gyűltünk össze a kiindulási ponton. Egy kis késéssel, de nagyon lelkesen indult a csapat az "Egri vár" felé.

A gyerekek -főleg a legkisebbek- olyan tempót diktáltak a hullámzó erdei ösvényen, hogy alig bírtam velük lépést tartani. Mire elmondtam volna, hogy éppen a "Jenői torony" mellett haladunk el, már mind elszaladta. A Solymári-völgyben még elég hideg volt ahhoz, hogy a fagyott talajon jól tudjunk haladni. A Solymári-fal után elértük a várhoz vezető, jelzetlen széles földutat. Itt már kényelmesen szintben haladtunk, de a sár egy kicsit megnehezítette a járást. Ennek ellenére hamar elértük a várat. Tartottunk egy rövid pihenőt, mindenki megkapta az aktuális bélyegzését, majd elindultunk tovább. Egyre sárosabb szekérúton folytattuk a túrát.

Következő pihenőnket az egykori kőbányánál, a Teve-szikla lábánál tartottuk. Itt hirtelen minden gyereket elnyeltek a különböző üregek és sziklafalak. Csak egy következő látványosság, egy igazi barlang ígéretével tudtuk visszacsalni őket. Ehhez nem kellett, csak néhány 10 métert megtenni. A barlang ismét elnyelte a csapat ifjú tagjait, ami aggodalommal töltötte el szüleiket. Rövid barlangászás után továbbáltunk. Az Országos Kéktúra jelzésére váltottunk egy kis időre, majd egy újabb jelzetlen ösvényen, utána pedig a Kék+ jelzésen, a Fehér-hegy alatt visszatértünk a Solymári-völgybe. Onnan a reggel már bejárt úton jutottunk vissza az autókhoz.

A túrán 24 gyerek és kb ugyanannyi felnőtt vett részet. Összesen már 34-en vannak versenyben a Sulikupáért. Még nem késő csatlakozni!

A következő túra 2 hét múlva lesz, és akkor a Holdvilág-árokba látogatunk majd. A részletes túrakiírásra néhány napot még várni kell.