logo

Jelzésfelújítások a Pilisben 2016
Olvasóink értékelése: / 3
2016. október 04. kedd, 21:53

Idén újra indultunk a Természetjáró Szövetség jelzésfelújításra kiírt pályázatán. Beadott pályázatunk sikeres volt. Majdnem 11km turistaút jelzéseinek a felújítását vállaltuk. A felújításokra a követhetőség javítása, illetve egy helyen a jelzésváltozás miatt volt szükség.

Módosítás dátuma: 2016. november 06. vasárnap, 11:05
Bővebben...

Száraz lábbal a Cuha-völgyben
Olvasóink értékelése: / 1
2016. április 12. kedd, 19:35

IMG_2045_resizeÁprilis 2-án részt vettem az idei harmadik sulikupás túrán. Ez a túra abban különbözött az előzőektől, hogy autóbusszal utaztunk egészen a Cuha-völgyig. Reggel hétkor gyülekeztünk a Piliscsabai állomáson. Nemcsak elemózsiát vittünk, hanem Zoli bácsi tanácsára egy váltás ruhát is, de én tudtam, hogy nem fogok beleesni a patakba. Mikor odaértünk, igencsak fáztunk, főleg anyukám. De ahogy gyalogolni kezdtünk, átmelegedtünk. Nemsokára beértünk a völgybe, ahol a kis patak várt bennünket. A fiúkkal rögtön elkezdtünk a köveken ugrálni és a fákon átmászni. Így haladtunk a patak mellett végig. Sok ember ezt a túrát nem úszta meg szárazon, de nekem sikerült! IMG_1999_resizeTöbbször is megpihentünk, először reggelizni és pecsételni. Később egy forrásnál. A sok átkelés után itt megtöltöttük kulacsainkat, innen már csak néhány kilométerre volt a ránk váró busz. Út közben nagyon tetszett, hogy a völgyben jó kis BZ vonatok közlekednek a túrázók felett kiépített pályán.  A szép tanösvényen sokan kutyát sétáltattak, mások lovas kocsival, lóval közlekedtek. Hazafelé még egy emlékezetes dolog történt: Zoli bácsi minden gyereket megvendégelt az ország egyik legjobb fagyizójában. A sokféle fagyi közül én a 2010-es év fagylaltját választottam, amely vaníliafagyiba kevert csokiból és aszalt szilvából állt. Nagyon finom volt! Jól illett a vacsorámhoz, ugyanis apukám aszalt szilvával töltött csirkemellel várt haza bennünket.

Vida Vilmos, 3.A

IMG_2021_resize IMG_2024_resize IMG_2035_resize IMG_2081_resizeIMG_2099_resize   IMG_2107_resize

Módosítás dátuma: 2016. április 12. kedd, 21:07

Sulikupa 2016/1. túra (A sziklakerülő)
Olvasóink értékelése: / 1
2016. február 09. kedd, 22:25

sas

Túl vagyunk az első túrán. Az időjárás kegyes volt hozzánk így ragyogó napsütésben kelhettünk útra.